SÁLOVÉ LEKCE

Chceš cvičit tak, abys měl/a radost z pohybu a aby byly výsledky opravdu vidět?

Chceš jen jednoduše zhubnout a své tukové polštářky přeměnit na čistou svalovou hmotu?

Nebo máš sedavé zaměstnání a uvědomuješ si, že bez pohybu a správného protažení to prostě nepůjde stejně, jako beze změny životního stylu?

Motivuje Tě parta a vyhovuje Ti cvičit v kolektivu stejně naladěných lidí?

Radost z pohybu je základ a kdo nechce cvičit sám, pro toho jsou určeny naše oblíbené sálové lekce

Vybrat si můžeš z kondičních lekcí, které jsou zaměřeny na všechny svalové partie FULL BODY, FULL BODY DYNAMIC, TRX, TRX+ nebo CROSS TRÉNINK. V kondičních lekcích naši fitness trenéři efektivně kombinují cviky s využitím vlastní váhy a za pomoci nejrůznějších cvičebních pomůcek, jako jsou balanční plošiny, expandéry, overbally, medicinbaly, kettlebelly, činky, závěsné systémy, hrazdy apod. Můžeš si také vybrat některou ze specializovaných lekcí typu ZDRAVÁ ZÁDA nebo FASCIÁLNÍ STREČINK.

SPINNING&FITNESS BRNO

Ve skupině to jde mnohem lépe

Čeká tě pohodová, typicky rodinná atmosféra centra SPINNING & FITNESS a budeš si moci vyzkoušet oblíbené skupinové cvičení v našem multifunkčním sálu. S výběrem správné sálové lekce Ti rádi pomůžeme. První ukázkovou lekci si můžeš zarezervovat ZDARMA.

FULL BODY DYNAMIC

Lekce je zaměřená na zlepšení fyzické kondice. Je určena těm, kteří hledají intenzivnější pohybovou aktivitu a zároveň chtějí posílit svaly celého těla. Dynamické cviky s vlastní vahou jsou doplněny také o cvičení s pomůckami TERRA-CORE, TRX nebo závaží. Součástí lekce je také posílení středu těla a závěrečný strečink. Každý cvik má více alternativ, proto je lekce vhodná jak pro pokročilé, tak i pro začátečníky.

Maximální kapacita je 10.

FULL BODY

Hodina určená těm, kteří chtějí posílit svaly celého těla včetně core a nevyhovuje jim intenzivní tempo HIIT, nebo upřednostňují skupinovou lekci před individuálním tréninkem v posilovně. Při cvičení jsou využívány nakládací činky, závaží, TERRA-CORE a je využita váha vlastního těla. Součástí lekce je také posílení středu těla a závěrečný strečink. Každý cvik má více alternativ, proto je lekce vhodná jak pro pokročilé, tak i pro začátečníky.

Maximální kapacita je 10.

TRX +

Lekce je zaměřená na posílení svalů celého těla, spalování tuků a na celkové zvýšení fyzické kondice pomocí cviků různé intenzity. Úvodní část lekce tvoří zahřátí organismu, kloubní mobilizace a dynamický strečink. Navazuje hlavní část lekce, ve které jsou ke cvičení využívány cvičební pomůcky, především TRX a Terra Core. Závěsný systém TRX je skvělý pro posílení svalů celého těla a core stability. Jeho výhodou je, že velikost zátěže si cvičenec reguluje sám dle postavení svého těla. Terra-core je balanční pomůcka, která nabízí široké množství dynamických i statických cviků. Vhodně zařazené cviky na Terra-core zlepšují propriocepci, core stabilitu i kardiovaskulární systém. Závěrečná část lekce patří zklidnění oběhového, dýchacího, svalového systému pomocí relaxačních technik.

Tato lekce je vzhledem k tomu, že obtížnost a intenzitu si cvičenec volí sám dle svých aktuálních možností, vhodná jak pro začátečníky, tak i pro zkušené jedince

Maximální kapacita je 10.

TRX

Skupinové cvičení s vlastní vahou využívající nastavitelné popruhy závěsného systému nesoucí název TRX. Jedná se zcela o funkční trénink, díky kterému je procvičena každá svalová partie s důrazem na střed těla – CORE systém (hluboké stabilizační svalstvo). Tento druh cvičení je vhodný opravdu pro každého – začátečníky, mírně pokročilé i elitní sportovce. Jednotlivé cviky lze totiž snadno stupňovat.

Délka tréninkové jednotky je koncipovaná v časové délce 60 minut. Součástí lekce je zahřátí, mobilizace kloubů, dynamický strečink, samotné funkční cvičení a závěrem statický strečink.

Maximální kapacita je 10.

CROSS TRÉNINK

ať už chcete zlepšit kondičku kvůli dobíhání autobusu, zlepšit se v nějakém sportu nebo se zúčastnit Spartan race, tahle hodina je přesně pro vás. Cvičení probíhá formou intenzivního kruhového tréninku, kde se střídá maximální intenzita s nízkou. Jedná se o účinný nástroj k podpoře kardiovaskulárního systému a redukce váhy při zachování stávající svalové hmoty. Cvičíme s vahou vlastního těla i s různými posilovacími pomůckami (kettlebelly, činky, medicimbally, TRX, plyo box a další). Hodina je vhodná pro všechny pokročilosti, každý cvik má alternativy pro začátečníky i pro zkušené sportovce. Součástí hodiny je i závěrečný strečink.

Maximální kapacita je 15.

 ZDRAVÁ ZÁDA

Skupinová lekce, ve které se specializujeme na odstranění bolesti zad v krční, hrudní nebo bederní oblasti. Cílem cvičení je správné držení těla, a to především rovnováha v oblasti břišních a zádových svalů, zejména tzv. hlubokého stabilizačního systému. Kompenzace horního a dolního zkříženého syndromu a protažení celého těla. Vhodné pro začátečníky i pokročilé.

Lekci pro vás povede Mgr. Antonín Zderčík, absolvent Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity v oboru kondiční trenér. Nyní v doktorském studiu oboru kinantropologie.

Maximální kapacita je 10.

FASCIÁLNÍ STREČINK

Co jsou to vlastně FASCIE
Fascie obklopují každý náš sval a orgán, a tím z nich vytvářejí samostatné jednotky oddělené od okolní tkáně. Tyto tkáňové obaly, respektive vrstvy jsou někdy tenoučké jako vlas, jindy lze jejich šířku měřit na milimetry. Dříve byla za fascie považována jen pojivová tkáň, postupem času se odborníci shodli na tom, že budou fasciemi nazývat také šlachy a vazy.

Fascie tedy procházejí celým naším tělem a obalují svaly a orgány
Říká se jim také “forma”, která drží všechno pohromadě. Podobně jako ostatní měkké tkáně i fascie podléhají pozvolnému zkracování a pokud nejsou vystavovány rytmickým tahovým změnám, tuhnou a stávají se místem kumulace podkožního tuku omezujícího pohyb. Proces tuhnutí fascií je rozdílný u každého jedince, ten může být ovlivněn i zánětlivými procesy, nevhodnou výživou apod. Fascie mění svůj tvar a strukturu.

Fascie nám umožňují například napřímené držení těla
Bez fascií bychom se sesypali jako hmota bez vymezení tvaru – jak uvnitř, tak vně. Fascie jsou velmi důležité pro naše pohybové ústrojí (například bederní fascie v dolní části zad). Lidé se mnohdy domnívají, že bolesti páteře vycházejí z kostí, ale ony bývají často způsobeny jednostranným přetěžováním fascií u některých druhů sportu nebo všedních činností.

Fasciální sensory navíc hlásí mozku a vegetativní nervové soustavě polohu, napětí, tlak a bolest ze svalů, orgánů. Tyto senzory ve fasciích tedy spolurozhodují o všech tělesných pohybech.

Maximální kapacita je 10.

Chceš mít radost z pohybu, zhubnout, dostat se do formy nebo si jen tak vyčistit hlavu?

 

SÁLOVOU LEKCI si můžeš rezervovat na tel.: 776 874 118

nebo osobně na recepci ve SPINNING & FITNESS.

Jdeš k nám poprvé? Objednej se telefonicky na ukázkovou lekci ZDARMA!

Lekce NELZE rezervovat, rušit emailem ani sms.

Náhled rozvrhu lekcí ZDE (on-line rezervace platí pouze pro registrované majitele permanentek)