POSILOVNA

Chceš se zbavit bolestí zad či přebytečného tuku?

Chceš zlepšit postavu nebo pomoci s rehabilitací po zranění či po nemoci?

Chceš napravit svalové dysbalance z tvého oblíbeného sportu či sedavého zaměstnání?

Uvědomuješ si, že špatné pohybové (tréninkové) návyky nezlepšíš jen za pomoci videí z YouTube?

Pak je posilovna a naši vyškolení trenéři s individuálním a profesionálním přístupem přesně to pravé pro tebe

Naše posilovna je příjemné prostředí pro cvičení nebo jen relax od každodenních starostí. Rozloha posilovny fitness centra je 150 m² a díky její členitosti si zde každý z návštěvníků najde kousek soukromí na svůj individuální trénink. Fitness centrum je vybaveno klasickými posilovacími stroji, bohatě vybavenou činkárnou (1-60 kg), koutkem pro rozcvičení a kardio zónou se dvěma rotopedy, běhacím trenažérem značky STAR TRAC a veslařskými trenažéry concept 2.

CONCEPT 2

Veslování na trenažéru bylo nejprve využíváno především pro trénink veslařů. Postupně se z něj ale vyvinula nejenom svébytná fitness aktivita, ale dokonce i samostatný sport, ve kterém se pořádají závody na všech úrovních.

Často je veslování doporučováno i lékaři jako výborný sport vhodný pro rovnoměrné posilování všech důležitých svalů. Při veslování v podstatě nevykonáváte žádný náročný pohyb. Navíc nezatěžuje ani kloubní aparát, a proto je vhodné i pro naše klienty s nadváhou.

Veslování na trenažéru je komplexní cvičení pro každého bez ohledu na věk a úroveň fyzické kondice

Je to zdravý pohyb procvičující všechny hlavní svalové skupiny včetně svalového korzetu a skvělý způsob zpevnění svalů i efektivní spalování kalorií. Zároveň se jedná o aktivitu šetrnou k pohybovému aparátu s intenzitou volitelnou v širokém rozsahu.

Posilují se svaly celého těla

Při veslování tedy zapojuješ velké množství svalů. Při záběru jsou dominantní svaly nohou, především přední strany stehen a hýždí. Tyto svalové skupiny odvádějí při veslování nejvíce práce a jsou motorem tempa. Paže se do tempa zapojují až v poslední fázi tempa – při dotažení madla trenažéru. Velmi cenné je zapojení a posilování svalového korzetu – hlubokého svalstva břicha a zad, jehož ochabnutí může být příčinou špatného držení těla či některých bolestí zad.

Díky zapojení takového počtu svalů dochází i k velkému energetickému výdeji. A i proto je veslování na trenažéru doporučováno také všem, jenž chtějí snížit svou hmotnost.

Poprvé do posilovny

  • Při cvičení je důležité se řídit pokyny a radami instruktora fitness centra.
  • Používej čisté sportovní oblečení a pevnou sportovní obuv.
  • Vždy pokládej pod sebe (na přístroje, lavičky apod.) ručník.
  • Nenechávej po sobě pot na přístrojích a lavičkách.
  • Při cvičení s vyššími vahami cvič vždy se záchranou a neriskuj ohrožení nebo zranění ostatních.
  • Při cvičení s nakládajícími činkami používej vždy uzávěry.
  • Při odpočinku neseď a nelež na přístrojích, ale dej možnost cvičit i ostatním.
  • Zakoupené nápoje se konzumují pouze u baru.
  • Neruš ostatní při tréninku, buď slušný a ohleduplný vůči všem ostatním návštěvníkům.
  • Po skončení cvičení ukládej nářadí zpět na určená místa.

Relax

Po skončení tréninku se můžeš občerstvit a zrelaxovat na baru s příjemnou obsluhou.