SÁLOVÉ LEKCE

 

Pevné tělo

Hodina určená těm, kteří chtějí posílit a zpevnit střed těla a nevyhovuje jim intenzivní tempo HIIT, nebo pro ty, kteří již mají dostatek cardia v podobě běhu či jízdy na kole a preferují skupinovou lekci před individuálním tréninkem v posilovně. Cvičení probíhá s TRX, bosu a činkami, popř. s využitím váhy vlastního těla. Vhodné pro všechny pokročilosti, každý cvik má alternativy pro začátečníky i pro zkušené sportovce. Součástí hodiny je i závěrečný strečink.

Kapacita podle počtu TRX (10)

Rozpis sálových lekcí najdete ZDE

 

Zdravá záda 

Skupinová lekce, ve které se specializujeme na odstranění bolesti zad v krční, hrudní nebo bederní oblasti. Cílem cvičení je správné držení těla, a to především rovnováha v oblasti břišních a zádových svalů, zejména tzv. hlubokého stabilizačního systému. Kompenzace horního a dolního zkříženého syndromu a protažení celého těla. Vhodné pro začátečníky i pokročilé.

Lekci pro vás povede Mgr. Antonín Zderčík, absolvent Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity v oboru kondiční trenér. Nyní v doktorském studiu oboru kinantropologie.

Rozpis sálových lekcí najdete ZDE

 

TRX

Skupinové cvičení s vlastní vahou využívající nastavitelné popruhy závěsného systému nesoucí název TRX. Jedná se zcela o funkční trénink, díky kterému je procvičena každá svalová partie s důrazem na střed těla – CORE systém (hluboké stabilizační svalstvo). Tento druh cvičení je vhodný opravdu pro každého – začátečníky, mírně pokročilé i elitní sportovce. Jednotlivé cviky lze totiž snadno stupňovat.

Délka tréninkové jednotky je koncipovaná v časové délce 60 minut. Součástí lekce je zahřátí, mobilizace kloubů, dynamický strečink, samotné funkční cvičení a závěrem statický strečink.

Maximální kapacita je 10. Rozpis sálových lekcí najdete ZDE

 

Kruhový trénink

Skupinové cvičení s využitím vlastní váhy a nejrůznějších cvičebních pomůcek – balanční plošiny, expandéry, overbally, medicinbaly, kettlebelly, činky, závěsný systém TRX, hrazdy apod. Ve skupinovém cvičení se střídají cviky aerobní, posilující, dynamické a plyometrické.

Tento druh cvičení je vhodný opravdu pro každého – začátečník, mírně pokročilé i elitní sportovce. Samotné cvičení probíhá na několika stanovištích střídající se za sebou v pravidelných časových intervalech v rozsahu 30-60 s. Součástí lekce jsou zahřátí, mobilizace kloubů, dynamický strečink, samotné funkční cvičení a závěrem statický strečink.

Maximální kapacita je 10. Rozpis sálových lekcí najdete ZDE

 

Do kondice 

Ať už chcete zlepšit kondičku kvůli dobíhání autobusu, zlepšit se v nějakém sportu nebo se zúčastnit Spartan race, tahle hodina je přesně pro vás. Cvičení probíhá formou intenzivního kruhového tréninku, kde se střídá maximální intenzita s nízkou. Jedná se o účinný nástroj k podpoře kardiovaskulárního systému a redukce váhy při zachování stávající svalové hmoty. Cvičíme s vahou vlastního těla i s různými posilovacími pomůckami (kettlebelly, činky, medicimbally, TRX, plyo box a další). Hodina je vhodná pro všechny pokročilosti, každý cvik má alternativy pro začátečníky i pro zkušené sportovce. Součástí hodiny je i závěrečný strečink.

Kapacita 12 osob

Rozpis sálových lekcí najdete ZDE

Kontakty

SPINNING & FITNESS

Telefon: 776 874 118

Rezervace SPINNING a sálové lekce
Kounicova 20, 602 00 Brno
Mobil: : 776 874 118
E-mail: info@spinningafitness.cz

Otevřeno:
Pondělí - pátek 8:00 - 21:00
Sobota 9:00 - 13:00
Neděle 16:00 - 21:00

Rezervace EMS:
BODY EXPRESS Rozmarýn

Bořivoj Drastich
borivoj.drastich@bodyexpress.cz
+420 777 874 118
www.bodyexpress.cz



Sledujte náš Facebook:






Spolupracujeme: