SÁLOVÉ LEKCE

CORE

Skupinové cvičení s využitím vlastní váhy a nejrůznějších cvičebních pomůcek (např. balanční plošiny aj.) s primárním zaměřením na celý CORE systém (hluboké břišní a zádové svalstvo, dále pak svalstvo v oblasti pánevního dna a bránice).
Tento druh cvičení je vhodný opravdu pro každého, zejména pro osoby se sedavým zaměstnáním. Slouží zejména ke kompenzaci slabého středu těla, který má za následek bolesti zad v bederní oblasti nebo šíje. Součástí lekce je zahřátí, mobilizace kloubů, dynamický strečink, samotné cvičení CORE systému a závěrem statický strečink.
Maximální kapacita je 15 lidí.

Rozpis lekcí ZDE

COREFIT

Skupinové cvičení rozdělené na dvě části: PRVNÍ ČÁST 20minut kompenzační cvičení s důrazem na správné držení těla a provedení cviků zaměřených na celý CORE systém (hluboké břišní a zádové svalstvo, dále pak svalstvo v oblasti pánevního dna a bránice), DRUHÁ ČÁST 20 minut intenzivní intervalový trénink celého těla s využitím vlastní váhy a nejrůznějších cvičebních pomůcek.

                                                              
Trénink COREFIT je zaměřený na zvýšení kondice s důrazem na správné držení těla. Slouží ke kompenzaci slabého středu těla, který má za následek bolesti zad v bederní oblasti nebo šíje a ve druhé části ke zlepšení fyzické kondice. Součástí lekce je zahřátí, mobilizace kloubů, dynamický strečink, trénink PRVNÍ ČÁST, DRUHÁ ČÁST a závěrem statický strečink.
Maximální kapacita je 15 lidí.

Rozpis lekcí ZDE

CROSS TRÉNINK 

Skupinové cvičení s využitím vlastní váhy a nejrůznějších cvičebních pomůcek - balanční plošiny, expandéry, overbally, medicinbaly, kettlebelly, činky, závěsný systém TRX, hrazdy apod. Ve skupinovém cvičení se střídají cviky aerobní, posilující, dynamické a plyometrické.
Tento druh cvičení je vhodný opravdu pro každého - začátečník, mírně pokročilé i elitní sportovce. Samotné cvičení probíhá na několika stanovištích střídající se za sebou v pravidelných časových intervalech v rozsahu 30-60s. Součástí lekce je zahřátí, mobilizace kloubů, dynamický strečink, samotné funkční cvičení a závěrem statický strečink.
Maximální kapacita je 15 lidí.

Rozpis lekcí ZDE

TABATA

Skupinové cvičení s využitím vlastní váhy a nejrůznějších cvičebních pomůcek - balanční plošiny, expandéry, overbally, medicinbaly, kettlebelly, činky, závěsný systém TRX, hrazdy apod. Ve skupinovém cvičení je primárně rozvíjena svalová síla a vytrvalost.
Tento druh cvičení je vhodný opravdu pro každého - začátečník, mírně pokročilé i elitní sportovce. Samotné cvičení probíhá v časových intervalech 20:10, neboli 20s práce a 10s odpočinku. Celý tréninkový cyklus se několikrát po sobě opakuje. Součástí lekce je zahřátí, mobilizace kloubů, dynamický strečink, samotné cvičení formou TABATA a závěrem statický strečink.
Maximální kapacita je 15 lidí.

Rozpis lekcí ZDE

TRX

Skupinové cvičení s vlastní vahou využívající nastavitelné popruhy závěsného systému nesoucí název TRX. Jedná se zcela o funkční trénink, díky kterému je procvičena každá svalová partie s důrazem na střed těla - CORE systém (hluboké stabilizační svalstvo). Tento druh cvičení je vhodný opravdu pro každého - začátečníky, mírně pokročilé i elitní sportovce. Jednotlivé cviky lze totiž snadno stupňovat.
Délka tréninkové jednotky je koncipovaná v časové délce 60 minut. Součástí lekce je zahřátí, mobilizace kloubů, dynamický strečink, samotné funkční cvičení a závěrem statický strečink. Maximální kapacita je 12 lidí.

Rozpis lekcí ZDE

PUMP FX

PUMP FX  je skupinové kondiční cvičení, které kombinuje aerobní činnost se silou a zapojuje tak všechny svalové partie. Jistě si vás získá svou netradičností.

PUMP FX je skupinové kondiční cvičení při motivující hudbě, které zapojuje všechny svaly těla při cvičení s nakládací činkou. Tato činka každému cvičenci umožňuje zvolit si svou intenzitu cvičení. Každou lekci tedy můžete motivovat sami sebe tím, že si na nakládající činku přiložíte trochu větší zátěž.

Přesto, že je pump fx i aerobním cvičením, nesetkáte se tu s choreografií!!
Při cvičení se budeme zaměřovat na správnou techniku provádění jednotlivých cviků.
Variace za pomocí zátěže umožnuje lidem kteří doposud trénovali vždy individuálně v posilovně, zapojit se do skupinového cvičení

Proč si vybrat PUMP FX?

● Individuální trénink celého těla, který ale probíhá ve skupině pod dozorem lektora.
● Motivující hudba, bez choreografie.
● Efektivní trénink celého těla.
● Kombinace aerobního a silového tréninku.
● Zaměření se na všechny svalové partie – výsledek je vyvážené a vytvarované tělo (žádné svalové dysbalance).
● Žádné nárazy – nezatěžuje klouby, kosti a páteř.
● Zapojení kardiovaskulárního systému, zvýšení bazálního metabolismu.
● Každý týden nová výzva – nestereotypní cvičení s možností změny zátěže na nakládací čince.
● Vhodný pro všechny – sportovce, nesportovce, těhotné ženy, cvičence s nekoordinovanými pohyby a bolestí zad.

To je kouzlo PUMP FX, že i při skupinovém cvičení vám umožní týden od týdne individuální růst.

Rozpis lekcí ZDE


BŘÍŠKO A HÝŽDĚ

Bříško a hýždě je skupinové cvičení vhodné zejména přo ženy se zaměřením na problematické partie s využitím vlastní váhy a nejrůznějích cvičebních pomůcek - kettlebelly, činky, medicimbaly, balanční plošiny, závěsné systémi TRX apod.

Tento druh cvičení je vhodný pro každého - začátečník, mírně pokročilý i zkušený cvičenec. Samotné cvičení probíhá na několika stanovištích střídající se za sebou v pravidelných časových intervalech v rozsahu 20-60s. Součástí lekce je zahřátí, mobilizace kloubů, dynamický strečink, samotné funkční cvičení a závěrem statický strečink.

Maximální kapacita je 15 lidí.
Rozpis lekcí ZDE

Kontakty

SPINNING & FITNESS

Telefon: 776 874 118

Rezervace SPINNING a sálové lekce
Kounicova 20, 602 00 Brno
Mobil: : 776 874 118

Otevřeno:
Pondělí - pátek 8:00 - 21:00
Sobota 9:00 - 13:00
Neděle 16:00 - 21:00

Rezervace EMS:
MATRIX GYM
Třída kpt. Jaroše 28, Brno 602 00
Mobil: 777 874 118

Otevřeno: na objednávku

Další informace: info@spinningafitness.cz


Sledujte náš Facebook



Podpořte nás na Facebooku