SÁLOVÉ LEKCE

Ranní rozjezd s Vlastikem

Kondiční trénink zaměřený na základní pohybové cviky pro rozvoj naší mobility a síly. Cviky se budou cvičit pod kontrolou s řádnou technikou (ne na úkor intenzity)... o tu půjde samozřejmě ve finále také, a to v rámci rozvoje anaerobního prahu.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Strečink

V téhle lekci se budeme zabývat protahováním svalů účinnou metodou, která přirozeně a šetrně protáhne všechna svalová vlákna. Lekce je určena nejen sportovcům, ale hlavně těm, kteří chtějí svá těla dlouhodobě udržovat v dobrém stavu a kondici. Celá lekce bude probíhat pomalým tempem a s individuální přístupem ke každému cvičenci.

Strečink je velmi důležitý, protože:

  • zvyšuje výkonnost, udržuje pružnost svalů a šlach, předchází svalové nerovnováze,
  • vytváří optimální soulad tělesných funkcí a brání poškození svalových vláken, 
  • zlepšuje celkový sportovní výkon,
  • zlepšuje kloubní pohyblivost a ohebnost celého těla,
  • snižuje tělesné napětí a uvolňuje celé tělo,
  • zvyšuje odolnosti vůči únavě.

Strečink jako váš denní rituál

V dnešní době a pokud máte navíc sedavé zaměstnání, sportujete nebo právě naopak, je ideální provádět strečink každý den. Díky jeho pravidelnosti dosáhnete správného držení těla, šetrného pohybu a zlepší se vám dýchání. Strečink v kombinaci s dalším cvičení podporuje rozvoj veškerých pohybových schopností a dovedností.

Rozpis sálových lekcí najdete ZDE

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kondiční sálová lekce pro maminky

... i pro maminky s dětmi ;-)

Tato lekce je určena pro všechny, kteří potřebují trénink na míru a chtějí se naučit správnou techniku cviků.  Na lekci budeme především pracovat s hlubokým stabilizačním systémem, a tím podpoříme správnou funkci všech svalů do běžného života.

Na začátku lekce bude probíhat rozehřátí a mobilizace. Hlavní jednotkou bude trénink v délce 40 minut, kde si každý nastaví zátěž a obtížnost podle svých aktuálních možností. Na konci lekce vždy provedeme strečink celého těla.

P.S. Tahle lekce je určena i pro maminky, které si své děti (i miminka) můžou vzít s sebou.

Rozpis sálových lekcí najdete ZDE

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jóga s Hankou

Nové lekce jógy jsou vhodné pro začátečníky i pro všechny ty, kteří cítí potřebu protáhnout se, zklidnit a na chvíli se zastavit. Cvičíme  jemnou jógu bez rvaní se do náročných ásán. Pro lepší protažení používáme pásky i bloky. Protahování  či strečink je velmi důležitý, proto budeme cvičit jógu tak, aby byla vhodným doplňkem k vašim stávajícím pohybovým aktivitám či sportu. 

Rozpis sálových lekcí najdete ZDE

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Břicho a hýždě

Lekce je určena zejména pro ženy se zaměřením na problematické partie. 

P.S. Borci, alej jestli také chcete mít pevné břicho a zadek jak ze železa, pak neváhejte s přihlášením.

Rozpis sálových lekcí najdete ZDE

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CORE

CORE (jádro) označuje svaly trupu v oblasti beder, pánve, břicha a kyčlí.

Skupinové cvičení s využitím vlastní váhy a nejrůznějších cvičebních pomůcek - balanční plošiny, expandéry, overbally, medicinbaly, kettlebelly, činky, závěsný systém TRX, hrazdy apod. Ve skupinovém cvičení je primárně rozvíjena svalová síla a vytrvalost.

Tento druh cvičení je vhodný opravdu pro každého - začátečníky, mírně pokročilé i elitní sportovce. Samotné cvičení probíhá v  časových intervalech 20:10, nebo-li 20 s práce a 10 s odpočinku. Celý tréninkový cyklus se několikrát po sobě opakuje.

Součástí lekce je zahřátí, mobilizace kloubů, dynamický strečink, samotné cvičení formou TABATA a závěrem statický strečink.

Maximální kapacita je 10 lidí, minimum jsou 3 lidi. Rozpis sálových lekcí najdete ZDE

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zdravá Záda 

Skupinová lekce, ve které se specializujeme na odstranění bolesti zad v krční, hrudní nebo bederní oblasti. Cílem cvičení je správné držení těla a to především rovnováha v oblasti břišních a zádových svalů, zejména tzv. hlubokého stabilizačního systému. Kompenzace horního a dolního zkříženého syndromu a protažení celého těla. Vhodné pro začátečníky i pokročilé.

Lekci pro vás povede Mgr. Antonín Zderčík absolvent Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity v oboru kondiční trenér. Nyní v doktorském studiu oboru Kinantropologie.

Rozpis sálových lekcí najdete ZDE

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TRX

Skupinové cvičení s vlastní vahou využívající nastavitelné popruhy závěsného systému nesoucí název TRX. Jedná se zcela o funkční trénink, díky kterému je procvičena každá svalová partie s důrazem na střed těla - CORE systém (hluboké stabilizační svalstvo).   Tento druh cvičení je vhodný opravdu pro každého - začátečníky, mírně pokročilé i elitní sportovce. Jednotlivé cviky lze totiž snadno stupňovat.

Délka tréninkové jednotky je koncipovaná v časové délce 60 minut. Součástí lekce je zahřátí, mobilizace kloubů, dynamický strečink, samotné funkční cvičení a závěrem statický strečink.

Maximální kapacita je 10 lidí, minimum jsou 3 lidi. Rozpis sálových lekcí najdete ZDE

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kruhový trénink

Skupinové cvičení s využitím vlastní váhy a nejrůznějších cvičebních pomůcek - balanční plošiny, expandéry, overbally, medicinbaly, kettlebelly, činky, závěsný systém TRX, hrazdy apod. Ve skupinovém cvičení se střídají cviky aerobní, posilující, dynamické a plyometrické.

Tento druh cvičení je vhodný opravdu pro každého - začátečník, mírně pokročilé i elitní sportovce. Samotné cvičení probíhá na několika stanovištích střídající se za sebou v pravidelných časových intervalech v rozsahu 30-60s. Součástí lekce je zahřátí, mobilizace kloubů, dynamický strečink, samotné funkční cvičení a závěrem statický strečink.

Maximální kapacita je 10 lidí, minimum jsou 3 lidi. Rozpis sálových lekcí najdete ZDE

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pump  Fx

Pump Fx je skupinové kondiční cvičení, které kombinuje aerobní činnost se silou a zapojuje tak všechny svalové partie. Jistě si vás získá svou netradičností. 

Pump Fx  je skupinové kondiční cvičení při motivující hudbě, které zapojuje všechny svaly těla při cvičení s nakládací činkou. Tato činka každému cvičenci umožňuje zvolit si svou intenzitu cvičení.  Každou lekci tedy můžete motivovat sami sebe tím, že si na nakládající činku přiložíte trochu větší zátěž.

Přesto, že je Pump Fx i aerobním cvičením, nesetkáte se tu s choreografií! Při cvičení  se budeme zaměřovat na správnou techniku provádění jednotlivých cviků. Variace za pomocí zátěže umožnuje lidem kteří doposud trénovali vždy individuálně v posilovně, zapojit se do skupinového cvičení

Proč si vybrat PUMP FX?

  • Individuální trénink celého těla, který ale probíhá ve skupině pod dozorem lektora.
  • Motivující hudba, jednoduché choreografie.
  • Efektivní trénink celého těla.
  • Kombinace aerobního a silového tréninku.
  • Zaměření se na všechny svalové partie – výsledek je vyvážené a vytvarované tělo (žádné svalové dysbalance).
  • Žádné nárazy – nezatěžuje klouby, kosti a páteř.
  • Zapojení kardiovaskulárního systému, zvýšení bazálního metabolismu.
  • Každý týden nová výzva – nestereotypní cvičení s možností změny zátěže na nakládací čince.
  • Vhodný pro všechny – sportovce, nesportovce, těhotné ženy, cvičence s nekoordinovanými pohyby a bolestí zad.

Kouzlo Pump Fx je v tom, že i při skupinovém cvičení vám umožní týden od týdne individuální růst.

Rozpis sálových lekcí najdete ZDE

Kontakty

SPINNING & FITNESS

Telefon: 776 874 118

Rezervace SPINNING a sálové lekce
Kounicova 20, 602 00 Brno
Mobil: : 776 874 118
E-mail: info@spinningafitness.cz

Otevřeno:
Pondělí - pátek 8:00 - 21:00
Sobota 9:00 - 13:00
Neděle 16:00 - 21:00

Rezervace EMS:
BODY EXPRESS Rozmarýn

Bořivoj Drastich
borivoj.drastich@bodyexpress.cz
+420 776 874 118
www.bodyexpress.cz



Sledujte náš Facebook:






Spolupracujeme: